Thursday, January 27, 2011

Iklan: Teater Interaktif dalam Karnival ForTeen 2011

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.

Adik kami, Tronoh Theatre Shop (TTS) akan berteater secara interaktif bersama orang ramai di dalam acara Karnival ForTeen 2011 - Gaya Hidup Baru anjuran SaifulIslam Training & Consultancy bersama Masjid Bukit Indah, Ampang.

Persembahan teater interaktif TTS itu akan berlangsung pada hari Sabtu, 29 Januari 2011 pukul 9 malam bertempat di Masjid Bukit Indah, Ampang. Untuk alamat penuh: Masjid Bukit Indah, Lengkungan Bukit Indah2, Taman Bukit Indah, Ampang Selangor Darul Ehsan 68000 Malaysia.





Pelbagai aktiviti menarik telah dimuatkan di dalam karnival ini seperti yang tertera di dalam poster. Objektif utama karnival ini adalah untuk menarik minat masyarakat khususnya golongan remaja untuk melibatkan diri dengan aktiviti masjid yang bermanfaat untuk perkembangan diri dan agama.

Bagi mereka yang tinggal di dalam kawasan Lembah Klang atau sekitarnya, khususnya yang tinggal dekat dengan Ampang, anda dijemput untuk menghadiri karnival ini dan insyaAllah ada berkat dan manfaat yang akan anda peroleh.

Untuk maklumat lanjut, layari laman web ForTeen.


Jumpa anda di sana!

No comments:

Post a Comment